VENSTRE I HJØRRING BY

Invitation til medlemsarrangement.

Venstre i Hjørring By tænder op i grillen :

14 juni 2016 klokken 18.00

i maskinhuset på Gl Hvidegaard (Varmt tøj anbefales)
Hvidegårds Ager 5
9800 Hjørring

hvor vi starter med at grille et rådyr og andet godt med lidt blandet salat til. Når den værste sult er stillet, bliver der mulighed for st stille nærgående spørgsmål til vore politikere(Henrik Jørgensen, Vibeke Haaning, Søren Smalbro, Bjarne Mølgaard, Claus Højrup og Birthe Andersen samt Karsten Lauritzen) - så måske ender vi med at ”grille en politiker”.

Af hensyn til den begrænsede plads i maskinhuset samt ikke mindst køkkenets forberedelser, beder vi om tilmelding efter først til mølle pricippet, dog senest 10 juni 2016.

Kuvertpris: 50 kr.

Tilmelding foretages elektronisk på linket herunder:

Tilmeld dig her:    http://venstre-hjoerring.dk/Tilmeld.html

På gensyn 14 Juni klokken 18.00 på Gl Hvidegaard.

Lars Skade

Formand for Venstre i Hjørring By

P.S. Hvis det ikke er muligt at anvende elektronisk tilmelding, kan tilmelding ske telefonisk til tlf. 98925210 med oplysning af navn, adresse samt antal deltagere.

Den Liberale familie i bevægelse.

I en tid, hvor Danmark udfordres, er det vigtigere end nogensinde, at den liberale familie har kræfter til at trække Danmark i en liberal retning. Det gælder både nationalt og lokalt.

Venstre, Venstres Ungdom og Liberalt Oplysnings Forbund har målsætninger, der tager afsæt i en liberal grundholdning.

• For venstre er målet at skabe et liberalt samfund, der bygger på frihed og fællesskab.

• For Venstres Ungdom er formålet at søge indflydelse på samfundets udvikling ved at arbejde med og sprede oplysning om samfundsmæssige, kulturelle og internationale spørgsmål blandt unge på grundlag af liberale ideer.

• For Liberalt Oplysnings Forbund er det overordnede formål at skabe undervisning og aktyiviteter med afsæt i en liberal grundholdning. Aktiviteter, der bygger på respekt for den enkelte og frihed til forskellighed.

Bliv en del af den liberale familie – meld dig ind i Venstre i Hjørring By!

Følg vælgerforeningen på Facebook. Deltag og få indflydelse diskussionerne.

Venstres Landsorganisation
www.venstre.dk